
Składanie reklamacji:
Jeśli chcesz złożyć reklamację, podpowiadamy:
1. Napisz do nas, być może sytuację możemy rozwiązać poprzez rozmowę.
2. Jeśli rozmowa nie rozwiązała sprawy, wyślij do nas towar.
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu. Dołącz do produktu imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, numer telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
3. Wysyłka.
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Montano,
Tetmajera 10
34-400 Nowy Targ
Zwrot towaru:
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, napisz nam swoje dane wraz z numerem konta i telefonu i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Montano,
Tetmajera 10,
34-400 Nowy Targ
Do paczki dołącz także wszystkie otrzymane akcesoria oraz paragon lub fakturę.
UWAGA!
Towary wykonane na zamówienia specjalne*, nie podlegają zwrotowi.
Wymiana towaru realizowana jest do 14 dni. Koszt wysyłki towaru do firmy Montano pokrywa klient. Wysyłka zwrotna realizowana jest na koszt firmy.
* - są to rzeczy oznaczone co do tożsamości.