Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji:

Jeśli chcesz złożyć reklamację, podpowiadamy:

1.Zadzwoń do nas, być może sytuację możemy rozwiązać poprzez rozmowę telefoniczną.

  1. Jeśli rozmowa nie rozwiązała sprawy, wyślij do nas towar.

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu. Dołącz do produktu imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, numer telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

3.Wysyłka.

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Montano,

Tetmajera 10

34-400 Nowy Targ

 

Zwrot towaru.

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, napisz nam swoje dane wraz z numerem konta i telefonu i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

Montano,

Tetmajera 10,

34-400 Nowy Targ

Do paczki dołącz także wszystkie otrzymane akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

UWAGA!

Towary wykonane na zamówienia specjalne*, nie podlegają zwrotowi.
Wymiana towaru realizowana jest do 14 dni na koszt firmy Montano.

* - są to rzeczy oznaczone co do tożsamości.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl