Poniżej zamieszczamy najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi na nie. Zanim do nas napiszesz - sprawdź, czy nie znajdziesz tutaj odpowiedzi na frapujące Cię pytanie.
1. W jaki sposób złożyć zamówienie jeśli chcę wykorzystać przysługującą mi zniżkę?
Jeśli przysługuje ci zniżka w Montano LLC możesz dokonać zakupu za pośrednictwem strony internetowej.
Uwaga 1 - w przypadku korzystania z rabatu należy pokryć koszt przesyłki.
Uwaga 2 - nie wszystkie produkty można kupić ze zniżką (wyjątkiem są np. plecaki, wory transportowe). Informacja na ten temat zamieszczona jest w opisie produktu.
Podczas zamówienia, w polu uwagi, podaj informację na temat rodzaju zniżki, jaka ci przysługuje. Oblicz należność za zakupione produkty obniżoną o przysługującą ci zniżkę (uwaga - nie wszystkie produkty sprzedajemy z rabatem). Dodaj do tego koszt wysyłki (kurier, paczkomaty, kurier za pobraniem). Wykonaj przelew na konto podane w potwierdzeniu zamówienia lub - w przypadku pobrania - zapłać odliczoną kwotę kurierowi.
2. Co zrobić, jeśli chcę wymienić produkt na rozmiar mniejszy / większy?
W przypadku nieodpowiedniego rozmiaru, produkt można wymienić w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki.
W tym celu należy odesłać produkt - nienoszący śladów użytkowania, z metkami - na adres firmowy MONTANO LLC (na koszt klienta).
W paczce proszę umieścić następujące informacje: na jaki rozmiar ma zostać wymieniony produkt, imię i nazwisko klienta, numer zamówienia, telefon, adres e-mail, adres do wysyłki.
Produkt w odpowiednim, nowym rozmiarze zostanie wysłany na koszt firmy Montano LLC.
3. Ile czasu trwa gwarancja na produkty Montano LLC?
Gwarancją objęte są wszystkie produkty Montano LLC. Okres gwarancji wynosi 1 rok.
Podstawą przyjęcia reklamacji jest pismo reklamacyjne wraz z gwarancją.
Gwarancja nie obejmuje zamków YKK.
4. Czy Montano LLC prowadzi naprawy produktów po upływie terminu gwarancji?
Produkty firmy Montano LLC można naprawiać po upływie terminu gwarancji za dodatkową opłatą. W ramach serwisu wymieniane są zamki główne, półrękawki, naszywane łaty i inne, zależnie od potrzeb. Koszt serwisu i możliwość naprawy ustalane są indywidualnie.
Miesiącem dedykowanym do przeprowadzania napraw jest MAJ. W innym terminie serwis przeprowadzany jest wyjątkowo, w miarę możliwości.
5. Czy możliwe jest uszycie produktu na wymiar?
Odzież Montano LLC może zostać dostosowana do wymiarów zamawiającego. Szczegóły ustalane są indywidualnie.
W przypadku zamówienia specjalnego do ceny detalicznej należy doliczyć + 10%.
Produkty szyte na miarę nie podlegają zwrotowi.