FAQ - Często zadawane pytania

Poniżej zamieszczamy najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi na nie. Zanim do nas napiszesz - sprawdź, czy nie znajdziesz tutaj odpowiedzi na frapujące Cię pytanie.

 

1. W jaki sposób złożyć zamówienie jeśli chcę wykorzystać przysługującą mi zniżkę?

Jeśli przysługuje ci zniżka w Montano LLC możesz dokonać zakupu za pośrednictwem strony internetowej. 

Uwaga 1 - w przypadku korzystania z rabatu należy pokryć koszt przesyłki.

Uwaga 2 - nie wszystkie produkty można kupić ze zniżką (wyjątkiem są np. plecaki, wory transportowe). Informacja na ten temat zamieszczona jest w opisie produktu.

Podczas zamówienia, w polu uwagi, podaj informację na temat rodzaju zniżki, jaka ci przysługuje. Oblicz należność za zakupione produkty obniżoną o przysługującą ci zniżkę (uwaga - nie wszystkie produkty sprzedajemy z rabatem). Dodaj do tego koszt wysyłki (kurier, paczkomaty, kurier za pobraniem). Wykonaj przelew na konto podane w potwierdzeniu zamówienia lub - w przypadku pobrania - zapłać odliczoną kwotę kurierowi.

 

2. Co zrobić, jeśli chcę wymienić produkt na rozmiar mniejszy / większy?

W przypadku nieodpowiedniego rozmiaru, produkt można wymienić w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki.

W tym celu należy odesłać produkt - nienoszący śladów użytkowania, z metkami - na adres firmowy MONTANO LLC (na koszt klienta). 

W paczce proszę umieścić następujące informacje: na jaki rozmiar ma zostać wymieniony produkt, imię i nazwisko klienta, numer zamówienia, telefon, adres e-mail, adres do wysyłki.

Produkt w odpowiednim, nowym rozmiarze zostanie wysłany na koszt firmy Montano LLC.

 

3. Ile czasu trwa gwarancja na produkty Montano LLC?

Gwarancją objęte są wszystkie produkty Montano LLC. Okres gwarancji wynosi 1 rok.

Podstawą przyjęcia reklamacji jest pismo reklamacyjne wraz z gwarancją.

Gwarancja nie obejmuje zamków YKK. 

 

4. Czy Montano LLC prowadzi naprawy produktów po upływie terminu gwarancji?

Produkty firmy Montano LLC można naprawiać po upływie terminu gwarancji za dodatkową opłatą. W ramach serwisu wymieniane są zamki główne, półrękawki, naszywane łaty i inne, zależnie od potrzeb. Koszt serwisu i możliwość naprawy ustalane są indywidualnie.

Miesiącem dedykowanym do przeprowadzania napraw jest MAJ. W innym terminie serwis przeprowadzany jest wyjątkowo, w miarę możliwości. 

 

5. Czy możliwe jest uszycie produktu na wymiar?

Odzież Montano LLC może zostać dostosowana do wymiarów zamawiającego. Szczegóły ustalane są indywidualnie. 

W przypadku zamówienia specjalnego do ceny detalicznej należy doliczyć + 10%. 

Produkty szyte na miarę nie podlegają zwrotowi.

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl