Zwroty i reklamacje

Jeśli chcesz zwrócić produkt bądź złożyć reklamację, podpowiadamy:

  1. Napisz lub zadzwoń do nas, być może sytuację możemy rozwiązać poprzez rozmowę.
  2. Jeśli korespondencja lub rozmowa nie rozwiązała sprawy, wyślij do nas towar wedle poniższych wskazówek:

Zwroty

Prawo konsumenta: Zgodnie z obowiązującym prawem, masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru. 

Warunki zwrotu:

  • Towar musi być w stanie nienaruszonym, nieużywanym i posiadać oryginalne opakowanie.
  • Dołącz do zwrotu wszystkie otrzymane akcesoria, dokumenty oraz wypełniony formularz zwrotu.
  • Koszt odesłania towaru do sklepu ponosi konsument.

Wyjątki:
Towary wykonane na specjalne zamówienie, produkty spersonalizowane, produkty z zamówień indywidualnych, towary objęte promocją, towary na które udzielono rabatu - nie podlegają zwrotowi

Procedura zwrotu:

  1. Zawiadomienie: Poinformuj nas o chęci zwrotu, podając numer zamówienia oraz swoje dane kontaktowe.
  2. Odesłanie towaru: Wypełnij formularz zwrotu i dołącz go do paczki wraz z towarem.
  3. Zwrot kosztów: Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego towaru, w ciągu 14 dni zwrócimy Ci pieniądze na wskazane przez Ciebie konto bankowe.

Reklamacje

Podstawa reklamacji:
Jeśli otrzymany towar jest uszkodzony, niezgodny z opisem lub posiada wady fabryczne, masz prawo złożyć reklamację.

Procedura reklamacji:

  1. Zawiadomienie: poinformuj nas o stwierdzonej wadzie, podając numer zamówienia oraz opis wady.
  2. Odesłanie towaru: przygotuj towar do wysyłki, dołączając dowód zakupu oraz szczegółowy opis wady. Możesz to zrobić poprzez wypełnienie formularza reklamacji
  3. Rozpatrzenie reklamacji: po otrzymaniu zgłoszenia, przystąpimy do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni roboczych.
  4. Rozwiązanie: w zależności od rodzaju wady, zaproponujemy Ci naprawę, wymianę towaru na nowy lub zwrot kosztów.

Koszty:
Koszt odesłania reklamowanego towaru do sklepu ponosi konsument. Koszty związane z naprawą lub wymianą towaru pokrywa sklep.

Adres do zwrotów i reklamacji:

Montano LLC
Tetmajera 10
34-400 Nowy Targ

Dodatkowe informacje:

  1. Formularz zwrotu: zalecamy skorzystanie z formularza zwrotu, który ułatwi i przyspieszy proces zwrotu. 
  2. Czas realizacji zwrotu: zwrot środków na Twoje konto nastąpi w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas zwróconego towaru.
  3. Gwarancja: jeśli towar objęty jest gwarancją producenta, dodatkowo możesz skorzystać z uprawnień gwarancyjnych.
    Zamki, ich wymiana lub naprawa nie podlegają gwarancji. 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl